Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 р. № 1457 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей у 2020/2021 навчальному році», Донецький національний університет імені Василя Стуса призначено базовим закладом вищої освіти з проведення ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації 035.04 «Германські мови (англійська, німецька)» у 2020/2021 навчальному році (далі – Конкурс).
Проведення Конкурсу відбуватиметься у два етапи:
1 етап – рецензування робіт (лютий – березень 2021 року);
2 етап – підведення результатів Конкурсу на підсумковій науково-практичній конференції (14–15 квітня 2021 року).
Запрошуємо студентів-переможців І туру до участі у ІІ турі Конкурсу.
Детальна інформація за посиланням.
Переможці Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із Германських мов (англійської, німецької)
(2020/2021 н.р.)
| ПІБ конкурсанта | Тема роботи | Найменування ЗВО |
|
Диплом І ступеня |
||
| Печерський Євгеній Віталійович | Функціональні й типологічні параметри англійської кіберспортивної лексики | Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького |
| Мисливий Климентій Ігорович | Граматичні маркери vong-sprache як особливої креації сучасного німецькомовного інтернет-медіа-дискурсу | Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» |
| Ходанович Анастасія Євгеніївна | Структурно-семантичні та комунікативно-прагматичні аспекти рекламних слоганів
(на матеріалі реклами парфумерії та косметичної продукції) |
Донецький національний університет імені Василя Стуса |
|
Диплом ІІ ступеня |
||
| Плюта Наталія Леонідівна | Вербалізація адресант-ідентифікуючих категорій у політичному дискурсі сучасного американського прес-секретаря білого дому (на прикладі мовлення Кейлі Макінані та Шона Спайсера) | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
| Шеремет Вікторія Вікторівна,
Шоколенко Катерина Юріївна |
Вербалізація концепту HOME у сучасній англійській мові | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
| Теслюк Лідія Володимирівна | Орієнтаційна образ-схема КОНТЕЙНЕР у новелі Доріс Лессінг «To Room Nineteen» | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Козлова Юлія Віталіївна | Пандемійна лексична інноватика англійської мови: особливості творення та функціонування | Сумський державний університет |
| Май Марія Олександрівна | Репрезентація концепту ТІМЕ у сучасній англійській мові
(на матеріалі лексикографічних джерел) |
Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
| Грігорян Анна Ігорівна | Інтонаційна організація мовленнєвого акту вибачення (на матеріалі англомовного кінодискурсу) | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
|
Диплом ІІІ ступеня |
||
| Кріль Наталія Андріївна
Фурса Дар’я Ігорівна |
Функційний потенціал предикатів на позначення стану суб’єкта в сучасному англомовному дискурсі | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
| Вест Валерія | Національно-культурна специфіка концепту пам’ять у романі Каті Петровської «Vielleicht esther» | Київський національний лінгвістичний університет |
| Хмікей Вікторія Миколаївна | Метафоричне вживання назв металів в українській та німецькій мовах | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського |
| Мельник Дарина Вікторівна | Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів | Сумський державний університет |
| Колмакова Юлія Сергіївна | Лінгвостильові особливості німецькомовних рецензій на художні фільми | Маріупольський державний університет |
| Щукіна Маргарита Валеріївна | Тематична диференціація одиниць на позначення поняття cаncer у сучасній англійській мові | Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
| Горпиненко Ірина Олександрівна | Вербалізація поняття Black Lives Matter в англомовних новинних статтях | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя |
| Косар Діана Богданівна | Основні способи словотвору у повісті Крістіне Нестлінгер «Die Ilse ist weg» | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
|
Спеціальні номінації |
||
|
За креативний підхід до аналізу емпіричного матеріалу |
||
| Деркач Дарина Олегівна | Вербалізація смакової перцепції в індивідуально-авторській картині світу Джулії Пауелл
(на матеріалі мемуарів «Julia and Julie: 365 days, 524 recipes, 1 tiny apartment kitchen») |
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
|
За ґрунтовне володіння методами лінгвістичного аналізу |
||
| Барзак Ганна Олексіївна | Структурно-семантичні особливості англомовних термінів лінгводидактики | Хмельницька гуманітарною-педагогічна академія |
|
За креативне розв’язання лінгвістичної проблеми |
||
| Безбах Крістіна Ігорівна | Гендерні стереотипи як реалії сьогодення в німецькій та в українській лінгвокультурах | Донецький національний університет імені Василя Стуса |
Рейтинговий список студентських наукових робіт,
поданих на Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
із «Германських мов (англійської, німецької)» (2020/2021 р.)
| № | Шифр | Рецензії | Підсумковий рейтинговий бал (перший етап ІI тур) |
||
| 1. | Комп’ютерні ігри | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 93,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 2. | Сузір’я Оріон | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 91,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 3. | Прес-секретар | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 91 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 4. | Home | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 89,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 5. | Філолог-новатор | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 89 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 6. | Лессінг | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 86,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 7. | Внутрішній стан | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 86 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 8. | Корона | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 85 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 9. | Cognitively spoiled | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 84 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 10. | Адріатика | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 83 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 11. | Speech act | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 82,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 12. | Mirror15 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 81,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 13. | Рецензії на фільми | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 78,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 14. | Рекламні слогани | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 78 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 15. | Успіх словотвору | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 77 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 16. | Борітеся – поборете! | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 76,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 17. | Blm2021 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 76 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 18. | Розумний пес | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 75,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 19. | Перцепція | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 75 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 20. | Образ жінки | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 74,5 | Рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 21. | Astra 13 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 74 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 22. | Абревіація. Євросоюз | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 73,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 23. | Riddle | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 72,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 24. | Образ України | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 72 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 25. | Crater Lake | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 71,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 26. | Natura sanat | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 71 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 27. | THEUNDOING | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 70,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 28. | Книга | Рецензія 1 | Рецензія 2 Рецензія 3 |
69,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 29. | Переклад назв фільмів | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 68 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 30. | Objnevi21 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 68 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 31. | Звукова метафора | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 67,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 32. | Молодіжні неологізми | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 67 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 33. | Нарнія | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 65,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 34. | Англійський шик | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 64,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 35. | Вербальна агресія | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 63,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 36. | Художній концепт | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 62,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 37. | English | Рецензія 1 | Рецензія 2 Рецензія 3 |
62 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 38. | KJV | Рецензія 1 | Рецензія 2 Рецензія 3 |
62 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 39. | Колороніми у фразеологізмах | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 61,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 40. | German Kritik | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 61 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 41. | Duitse minnaar | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 59 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 42. | Автентичні Міжнародний | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 57,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 43. | Дипломатичний дискурс | Рецензія 1 | Рецензія 2 Рецензія 3 |
57 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 44. | Anna Kord | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 56 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 45. | Ловець метеликів | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 53,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 46. | Male, female | Рецензія 1 | Рецензія 2 Рецензія 3 |
53 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 47. | Conceptual metaphor | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 50,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 48. | 007 animated fairy tale | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 49,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 49. | Американський сленг | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 47,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 50. | Зів’яле листя | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 41,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 51. | 20/21-2 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 35,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 52. | Дитяча картина світу | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 35,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 53. | Discourseterra | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 35,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 54. | Конкурс германістика | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 34,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 55. | 20/21-3 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 32,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 56. | Erudite, philologist | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 32 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 57. | Гендерні стереотипи | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 29,5 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 58. | 20/21-1 | Рецензія 1 | Рецензія 2 | 28 | Не рекомендована до участі в науково-практичній конференції |
| 59. | Detective text | не допущена до участі в конкурсі | |||
| 60. | Збагачення мови | не допущена до участі в конкурсі | |||
| 61. | Емоційний інтелект | не допущена до участі в конкурсі | |||
| 62. | 053 TFLT | не допущена до участі в конкурсі | |||
| 63. | 5962V | не допущена до участі в конкурсі | |||