Прийом документів здійснюватиметься:
за державним замовленням з 01 вересня до 20 вересня 2025 року
за рахунок коштів юридичних або фізичних осіб, як правило, здійснюється до 20 числа місяця, що передує зарахуванню.
- Заява (пишеться на ім’я ректора, візується передбачуваним науковим консультантом, завідувачем випускової кафедри та деканом факультету);
- Згода на збір та обробку персональних даних;
- Особова картка за формою П-2ДС з фотографією 3×4 (завірена печаткою та підписом відповідальної особи відділу кадрів підприємства, установи чи організації, де працює вступник – для працюючих);
- Копія трудової книжки (за наявності);
- Копія диплома про закінчення закладу вищої освіти;
- Копія диплома про присудження ступеня доктора філософії або наукового ступеня кандидата наук;
- Копія атестата про присвоєння вченого звання доцента (професора, старшого дослідника, старшого наукового співробітника) (за наявності);
- Копія паспорта;
- Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- Копія військово-облікового документа – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством);
- Список опублікованих наукових праць і винаходів (за встановленим зразком з визначенням фахових видань за спеціальністю передбачуваної дисертації);
- Розгорнутий план дисертації на здобуття наукового ступеня доктора наук;
- Письмова характеристика наукової діяльності вступника, складена доктором наук, який є штатним науково-педагогічним або науковим працівником Донецького національного університету імені Василя Стуса, зі згодою бути науковим консультантом у разі зарахування вступника до докторантури;
- 4 кольорові фотокартки 3х4 см.
Оригінали паспорта та дипломів про вищу освіту подаються вступником особисто. Документи (з доповненням: 2 картонні швидкозшивачі, 2 конверти, 10 файлів, 20 листів паперу формату А4) подаються до відділу аспірантури та докторантури.
Адреса: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 21, кімната 613
Часи роботи: Понеділок – П’ятниця з 09.00 до 17.00
e-mail: [email protected]